آیا می توان قطر آلت تناسلی را افزایش داد؟
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ناباروری مردان / بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی

بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی

مردان زیادی وجود دارند که از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند و دنبال روش هایی می گردند که با کمک آن ها بتوانند اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهند. از آنجایی که ای نگرانی در روابط زناشویی و اعتماد به نفس مردان تاثیر بسیاری دارد، خوشبختانه امروزه پاسخی برای کمک به این مشکل وجود دارد. افزایش قطرتناسلی نه تنها برای مردان موثر است بلکه به نحوی برای همسرشان نیز مزیت دارد. زیرا با گذشت زمان زنان ممکن است دچار شلی واژن شوند که می شوند که می تواند رابطه جنسی را برای آنها نامطلوب سازد.

آنچه در این مطلب میخوانید

جراحی ها برای ترمیم این روش پرهزینه، دردناک و با عوارض زیاد همراه است. تقویت قطر آلت تناسلی می تواند این مشکل را به طور گسترش دهانه آلت تناسلی مرد درمان و متعاقبا نیاز به جراحی واژن را برطرف کند. راه های افزایش قطر آلت تناسلی در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

اقدامات اولیه برای فرد با ناراحتی کوچکی قطر آلت تناسلی

بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی

افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

1. افزایش قطر آلت تناسلی با تزریق ژل

در روش افزایش آلت با ژل موارد حجیم کننده را زیر پوست آلت تناسلی جهت پدیدار شدن الت کلفت تزریق می کنند که باعث اختلال در حس آلت تناسلی و نا منظمی در پوست منطقه تناسلی شده و از طرفی بعد از چند ماه دوباره جذب می شوند و لذا درمان مناسبی برای بزرگ کردن آلت نمی باشد و اصلا از نظر علمی پیشنهاد نمی گردد. از عوارض ماندگار این تزریق از بین رفتن حس منطقه آلت تناسلی می باشد و لذا از نظر علمی اصلا روش مناسبی برای بزرگ کردن آلت نبوده و مطلقا توضیه نمی شود.

2. دستگاه های کشنده آلت تناسلی

امروزه روش های مختلف کششی را برای بزرگ کردن آلت تناسلی ذکر می کنند که این کشش ها از نظر علمی درست نبوده و در بسیاری از موارد باعث ایسکیمی و کاهش خون رسانی به بافت آلت تناسلی شده و ممکن است توان نعوظ فرد را به خطر بیاندازد، از نظر علمی هنوز در دنیا ثابت نشده و لذا همه تبلیغات در این روش نیز غلط و پوچ و بی اساس است.

3. قرص های افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان

هیچ دارو یا پماد که بتواند به صورت دائمی یا حتی کوتاه مدت تاثیری در افزایش حجم آلت تناسلی داشته باشد، وجود ندارد. جدیدا روی روغن خراطین تبلیغات زیادی می شود که هیچ تاثیری در عمل نداشته و کاملا بی فایده است.
اما بطورکلی برخی از موادغذایی به داشتن آلت تناسلی بزرگ تر در آقایان کمک کننده است.
از جمله

4. افزایش قطر آلت تناسلی مردان با ماساژ

یکی از راه های افزایش قطر دستگاه تناسلی مردان در این است که خون رسانی را برای آن در نظر بگیرید. یکی از راه های مفید خون رسانی ماساژ است. انواع مختلفی از ماساژ وجود دارد. برای اینکار ابتدا روان کننده را بروی آلت تناسلی مالیده و به آرامی آن را ماساژ دهید. توجه داشته باشید که در این شرایط آلت تناسلی به حالت نعوظ در می آید. حتما دقت داشته باشید که جمع شدن خون در دستگاه تناسلی، حساسیت این قسمت تا حد زیادی بالا می رود. به همین دلیل این کار به آرامی و با تمرکز بالا انجام دهید.

جلکینگ به ضخیم شدن آلت کمک می کند. توصیه می شود که حداقل یکبار در روز انجام شود. برای انجام این تمرین ابتدا دستگاه تناسلی خود را خوب گرم کنید و سپس روان کننده مناسب را به آن بمالید. سپس با انگشت اشاره و شست یک حلقه درست کرده و با حلقه قسمت انتهایی تا سر دستگاه تناسلی ماساژ دهید زمانی که به سر دستگاه تناسلی رسیدید، به مدت 3 ثانیه مکث کنید.

این تمرین مربوط به کف لگن است، اما می تواند در افزایش قطر آلت تناسلی مردان، موثر باشد. برای انجام تمرین کلگل، در حالتی که قرار دارید، عضلات کف لگن خود را به مدت 3 ثانیه سفت ومنقبض کنید و سپس به مدت 3 ثانیه آن را رها کنید. اینکار را ده بار انجام دهید.




درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نقش کلیه در تنظیم فشار خوننقش کلیه در تنظیم فشار خون

یکی از عوامل مؤثر بر روی ارتباط بین فشار خون و بیماری‌ های کلیوی، نقش کلیه‌ ها در کنترل مقدار نمک و آب در بدن است. فشار خون در واقع نیرویی است که جریان خون پمپاژ شده توسط قلب را به دیواره شریان ها وارد می کند. ... ادامه مطلب

عمل تنگی مجرای ادراری به چه مراقبتهایی نیاز دارد و عوارض آن چیست؟عمل تنگی مجرای ادراری به چه مراقبتهایی نیاز دارد و عوارض آن چیست؟

اکثر بیماران بعد از جراحی تنگی مجرای ادرار سریع بهبود پیدا می‌ کنند. ممکن است چند هفته زمان برای کاهش تورم و بهبودی کامل ناحیه جراحی نیاز باشد ... ادامه مطلب

آیا سرطان کلیه برگشت پذیر است؟آیا سرطان کلیه برگشت پذیر است؟

سرطان کلیه زمانی شروع می‌ شود که سلول‌ های سالم دریک یا هر دو کلیه تغییر کرده و خارج از کنترل رشد می‌ کنند و توده‌ ای به نام تومور قشر کلیه را تشکیل می‌ دهند. تومور می‌ تواند بدخیم، ناتوان یا خوش‌ خیم باشد. تومور بدخیم سرطانی است، به این معنی که می‌ تواند رشد کند و به سایر قسمت‌ های بدن گسترش یابد. ... ادامه مطلب

چگونه از کیفیت عملکرد کلیه ها مطمئن شویم؟چگونه از کیفیت عملکرد کلیه ها مطمئن شویم؟

بیماری کلیوی اولیه، معمولاً علائم یا نشانه‌ خاصی ندارند تنها راه کشف بیماری های کلیوی، انجام آزمایش های عملکرد کلیه است. ... ادامه مطلب

طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین